twitter facebook instagram

Esi vesels!

Numurs: 
212
8-Jaunzeme-ESI VESELS!-JBS_4119.jpg

Inese JAUNZEME

Dr. med.

 

Kāpēc radās doma par projektu Stājas mācība sākumskolā"?

1. Novērojumi par lielo skaitu skolēnu ar stājas novirzēm, kas satrauc gan skolotājus, gan trenerus, gan, protams, mediķus.

2. Parādība, ka liels skaits skolēnu dažādu iemeslu dēļ nepiedalās sporta nodarbībās. Vēl vairāk, - dažkārt vecākiem ir noraidoša attieksme pret sporta stundām vispār! Un tas viss - uz nepārprotama sēdoša dzīvesveida fona.

Numurs: 
212
9-Sevchenko  Larins-ESI VESELS!-DSC_8992.jpg

Vera ŠEVČENKO,

Mg.paed;

Viesturs LĀRIŅŠ,

Dr.med., LSPA profesors

 

Numurs: 
212
10-Pontaga-ESI VESELS!-3.jpg

Inese PONTAGA,

Dr.Med.,

LSPA profesore

 

Šajā rakstā ir veikta dažādu valstu pētnieku darbu analīze, kas pamato auksta ūdens procedūru izmantošanu sportistiem atjaunošanās periodā pēc fiziskām slodzēm. Šīm procedūrām ir divi mērķi:

1)   auksta ūdens iedarbība uz visu organismu kopumā, lai panāktu ātrāku atjaunošanās procesu pēc ilgstošām fiziskām slodzēm vai to starplaikos;

2)   lokāla auksta ūdens ietekme uz muskuļu sāpēm, iekaisuma procesu un funkciju atjaunošanos, salīdzinot ar silta ūdens ietekmi.

PAR NORŪDĪŠANOS

10.Jūn.2010 - Portāla Administrators

Numurs: 
212
11-Evalds Liepinsh-ESI VESELS!-scan-2.jpg

Evalds LIEPIŅŠ

norūdīšanās, peldēšanas un

ziemas peldēšanas seniors

 

Literatūra par norūdīšanās fizioloģiju un tās pielietošanas metodēm ir plaša un daudzpusīga, taču norūdīšanās psiholoģiskā puse gandrīz nav pētīta. No Latvijas norūdīšanās un ziemas peldēšanas kolektīva organizēšanas pirmajām dienām (1975.gads) es veltīju speciālu uzmanību norūdīšanās psiholoģiskiem jautājumiem.

Sindikāta saturs