Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai šajā mājaslapā. Lasīt vairāk
Pirmais sporta
e-žurnāls internetā

Ķegumā noslēgsies Baltijas kauss 2007

Motokrosa sacensību Baltijas Kauss 2007 noslēguma posmā jau no sestdienas rīta cīņā par
Baltijas kausiem mototrasē Zelta Zirgs
dosies 85 kub. cm, amatieru un hobija klase, kā arī blakusvāģu klašu sportisti.
Sacensību organizators ir Baltijas Kausa
Fonds
, ziņo LaMSF.

Lai skatītājiem interesantāk

Baltijas Kauss atšķiras no tradicionālā motokrosa.
Galvenokārt ar to, ka šīs sacensības ir neprognozējamākas, jo, lai skatītājiem
būtu interesantāk, tiek rīkotas pēc atšķirīgas formulas. Ierastā variantā
motokrosā vispirms notiek treniņi un kvalifikācija, tad seko divi fināli. Taču
cīņā par Baltijas Kausu akadēmiskā
formula ir pamainīta gan 85 kub. cm klasē, kur parasto divu
finālbraucienu vietā (garums 18 min. + 2 apļi) tiek rīkoti trīs saīsināti
braucieni ar garumu 12 min. + 2 apļi, gan arī lielajās klasēs, kurās pēc
treniņiem un kvalifikācijas seko viens finālbrauciens, bet otra finālbrauciena
vietā tiek rīkoti trīs iebraucieni Supersprinta distancē. Supersprinta
maksimāli pieļaujamais dalībnieku skaits ir 20 spēcīgākie sportisti solo klasē
un 12 spēcīgākās ekipāžas ekipāžu klasē. Intriģējoša ir arī Supersprinta
dalībnieku atlase, kurā solo klasē iekļūs pirmie desmit sportisti no
finālbrauciena, vēl trīs labākie pēc kvalifikācijas laikiem un septiņi pēdējie
tiks noskaidroti Cerību braucienā. Savukārt blakusvāģu klasē Supersprintam
kvalificēsies sešas spēcīgākās ekipāžas no finālbrauciena, divas labākās no
kvalifikācijas plus labākās ekipāžas no Cerību brauciena. Sacensības Supersprintā
notiks saīsinātā trasē. Katra brauciena distance – tikai pieci apļi, kur
praktiski visu izšķirs starts. Ja sanāk aizkavēties, atgūt nokavēto būs grūti –
nepietiks laika. Tas nozīmē, ka ātrums Supersprinta piecos apļos ir ļoti liels,
turklāt prognozēt, kas uzvarēs, gandrīz neiespējami.

Odziņa

Un tagad par Motošova
Ķegumā dienas programmas galveno odziņu.
Daniela Vilemsena, Kristera Serģa un Māra Rupeika ekipāžas dažādās mototrasēs
un dažādās sacensībās savā starpā ir tikušās vairākkārt. Taču tikai klasiskajā
krosā! Uzvaras saldumu savstarpējās cīņās ir izbaudījusi katra no šīm ekipāžām
un, diemžēl pēdējos gados visbiežāk tieši Vilemsens. Patiesības labad jāatzīst,
ka pēc smagās kājas traumas pagājušajā gadā mūsu motokrosa lielmeistaram Serģim
šogad vēl ir grūti visaugstākajā līmenī izturēt klasiskā krosa garos
braucienus. Bet Ķegumā mūs gaida Supersprinta braucieni, kas vieš cerības un
latviešu panākumiem. Ja iespējamo Supersprinta kopvērtējuma uzvarētāju
blakusvāģu klasē, 30. jūnijā tiek ieteikts neaizmirst arī brāļu Daideru
ekipāžu, kura pilnīgi noteikti var sagādāt pārsteigumu.

Līdzjutēju priekam un
azartam notiks arī prognožu spēle, kurā varēs mēģināt noteikt Supersprinta trīs
braucienu kopvērtējuma uzvarētājus. Balvās varēs vinnēt brīvbiļetes uz
Motofrīstaila šovu vakarā un uz Pasaules čempionāta blakusvāģu klasē Latvijas Grand
Prix
sacensībām Ķegumā augustā.

Pirmo reizi
Latvijā paralēlais frīstails

Sanācis, ka,
gatavojot Ķeguma Motofrīstaila šova programmu, pasākuma organizatoriem tika
izteikts priekšlikums frīstaileriem sagatavot platāku piezemēšanās zonu.
Piekrišanas gadījumā tika piedāvāts uz Ķegumu ņemt līdzi nevis vienu, bet gan
divas atspēriena rampas, ierosinot Latvijas līdzjutēju priekam demonstrēt
paralēlo frīstailu. Šova organizatori, protams, piekrita, un piezemēšanās zona
Ķegumā jau ir sagatavota!