Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai šajā mājaslapā. Lasīt vairāk
Pirmais sporta
e-žurnāls internetā

Neizmantotais mārketinga potenciāls

Nedēļas gaitā 24. septembrī Vecrīgā viesnīcā Pullman Riga Old Town notika ikgadējais sporta forums SportsComm’19 — sponsorēšanas un mārketinga tendences, kas pulcēja sporta federāciju vadošos darbiniekus, sporta speciālistus un sportistus.

Latvijas Sporta federāciju padome, Eiropas Sporta nedēļas ietvaros organizējot ikgadējo Sporta forumu, veidoja programmu tā, lai jebkura sporta federācija gūtu ieskatu un uzzinātu jaunākās tendences sporta sponsorēšanā un mārketingā.

Foruma sportisko auditoriju uzrunāja gan vietējā, gan starptautiska līmeņa spēcīgi tirgus spēlētāji — viņu vidū: uzņēmuma Oxyma radošais direktors Serge van Marions no Nīderlandes, igauņu sporta menedžmenta un mārketinga aģentūra Kallas Management dibinātāja un vadītāja Kadrija Kallasa — kas visi ikdienā strādā ar dažādiem zīmoliem un mārketinga un komunikācijas kampaņām, tostarp DDB Latvia, NewBlack, Latvijas Florbola savienība un citas organizācijas.

Forumā tika diskutēts par digitālā mārketinga virzību, rezultatīvu influenceru iesaisti nozarē, veiksmīgas ilgtermiņa sadarbības veidošanas stūrakmeņiem sponsoru piesaistē, kā veiksmīgāk veidot mārketinga un komunikācijas kampaņas un piesaistīt finansējumu.

Runātāji dalījās pieredzē, t.sk., pieļautajās kļūdās, sniedza ieteikumus, demonstrēja radošas tehnikas kampaņu vēstījumu veidošanā. Būtiska ekspertu atziņa — Latvijas sporta nozarei piemīt plašs mārketinga potenciāls, no kura līdz šim sporta veidu organizācijas pašas izmantojušas vien nelielu daļu.

Foruma videoierakstus var noskatīties ikviens interesents Latvijas Sporta federāciju padomes YouTube vietnē.

Kristaps Zaļkalns
Kristaps Zaļkalns