Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai šajā mājaslapā. Lasīt vairāk
Pirmais sporta
e-žurnāls internetā

Dažādi

Hanness Korjus Olimpiāde
Žurnāls: Nr. 351

Agonu pētot. Olimpisko spēļu filmas

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Žurnāls: Nr. 351

Aizraujošā piektā sezona

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Žurnāls: Nr. 350

Izmantojiet iespēju!

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Žurnāls: Nr. 349

Sadarbības līgums

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Andris Zeļenkovs Olimpiāde
Žurnāls: Nr. 348

Latvijas nacionālās olimpiādes. Ziemas sports

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Kristaps Zaļkalns Olimpiāde
Žurnāls: Nr. 348

Milžu cīņas lielajā skolu stafetē

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Kristaps Zaļkalns Olimpiāde
Žurnāls: Nr. 348

Latvijas skolu Ziemas olimpiskais festivāls

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.