Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai šajā mājaslapā. Lasīt vairāk
Pirmais sporta
e-žurnāls internetā

Dažādi

Žurnāls: Nr. 345

Kā buks lēca Himalajos

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Pieredze
Žurnāls: Nr. 343

Cik maksā sports?

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Pieredze
Žurnāls: Nr. 343

Domājiet atšķirīgi!

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Pieredze
Žurnāls: Nr. 340

Spēks no Olimpijas

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Pieredze
Žurnāls: Nr. 333

Sporta tradīciju Šerifs

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Pieredze
Žurnāls: Nr. 323

Smiltenē ne tikai šķēps un velo, arī hokejs, futbols, moto

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.

Pieredze
Žurnāls: Nr. 322

Krusteniskās saites uzmanības krustugunīs

Nepilnu pusgadu pēc pasaulē pirmā kinoseansa Parīzē kino pionieri brāļi Limjēri 1896. gadā jau filmēja pirmajās olimpiskajās spēlēs Atēnās. Rakstos teikts: “Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veicināja visus kultūras procesus Senajā Grieķijā, bija agons jeb sacensību gars, kas caurstrāvoja visas grieķu dzīves sfēras.” Acīmredzot brāļi Limjēri un viņu sekotāji, iemūžinot sporta sacensības kinolentē, mēģināja apjaust šo garu, attieksmi pret sacensībām, kurš kuru principu. Nav izņēmums arī olimpisko spēļu oficiālās filmas, kuru veidotājiem mūslaikos jāsaskaras ar milzīgu izaicinājumu, kā radīt filmu par to, ko tālrāde jau sīksīkumos parādījusi miljoniem. Parasti ar izaicinājumu cenšas tikt galā divējādi: īstenojot oriģinālas idejas un izmantojot jaunāko kinotehniku.